Min dag idag..

Jaha det var den dagen det :)


Vaknade helt klart på fel sida imorse då pappa ringde mig. Vet inte varför, han ville egentligen bara kolla läget och fråga om jag skulle följa med Malin hem till London. Vet som sagt inte varför jag blev irriterad, men det blev jag. Stackars pappa.

Men hur som helst, efter en riktigt seg start (allt jag ville göra var att bara ligga kvar i sängen) så kom vi iväg till Danderydssjukhus där Patrics morfar (som jag oxå kallar morfar) hade blivit inlagd. Köpte wienerbröd och aftonbladet till gubben, han bli alltid så glad och tacksam när man kommer på besök. :)

Men men, fick även göra lite ärenden åt honom. Hämta böcker och rakapparat hemma hos honom bland annat. Men som sagt, det gör inget, för han blir så tacksam och rörd.

Efter det blev det Täby Centrum för jag hade äntligen fått Patric att klippa sig. Haha, han vill ju själv göra det, men får lixom aldrig arselet ur vagnen om man så säger..

Nu har vi avnjutit en god middag bestående av klyftpotatis, fläskkotlett och svampsås. Och till efterrätt bli det fruktsallad! Mumma!


Kommentarer
Postat av: tess

gud vilken god middag! själv satt jag ensam o åt rester av kräftskivan , M är ute på galej med sitt fotbollslag....han sa först att han inte skulle ut ( ut på sta alltså) men nu ringde hanb för typ en halvtimme sne..sötisen.jag unnar honom verkligemn d o sa d tidigare oxå när han tvekade massa... han e så dålig på att unna SIGSJÄLV saker...så här sitte rjag själv ist ;P dricker lite vitt vin o ska se försoning snart...har du sett den? jag köpte den för över en månad sen när vi var nere i sthlm hos brorsan...tror att d kan vara en såndär " tjejfilm " me mkt tårar ;Å kanske lika bra o passa på att se den när M är borta...han gillar mest action och skräck ;P



va mys att ni varit ihop så länge ... jag och M har varit ihop i 9 ½ år nästan på dagen...vi träffades när jag var 18 hehe så nu kan du räkn ut hur jävla gammal jag e ;P



vaad gör ni ikväll? hoppas ni har d mys!

2008-08-09 @ 20:12:08
URL: http://smultronpastra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0