Tröttmössa.

Jag var helt däckad igår. Gjorde inte alls många knop, eller inga faktiskt. Jag var nere i centrum och handlade lite fruskost (när klockan var halv ett) samt hämtade ut några böcker jag beställt. Annars var det soffhäng hela dagen. Sen när det väl var dags att gå och lägga sig så kunde jag inte somna. Sista gången jag kollade på klockan var den 01:30. Inte okej. Heller inte okej att gå upp klockan 05:45, så jag snoozade till 06:20 är var om ännu tröttare efter det. Inte mitt smartaste drag. Jag vet att jag kan snooza i max 20 minuter, annars blir jag för trött, men det sket jag i imorse så får därför skylla mig själv... Annars idag har jag planerat in ett Shape-pass. Var typ år och dagar sedan jag gick på ett pass, så jag lär ju vara lagom mör ikväll. Tvättstugan är även bokad. Kände att det var lite panik imorse när jag inte hittade ett enda par rena trosor, så idag har jag på mig ett par klassiska mormorstrosor. Sääxy, säääxy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0