Svansjön.


Igår var jag på Svansjön med Anna och Jenny. Mina förväntningar var skyhöga då jag sett flera av Bounce föreställningar och var även på deras sista föreställning "The Last Bounce". Den första scenen var skitbra, tänk er Beyoncés "Run The World" på Bilboard Awards 2011. Grymt verkligen. Men sen tappade det lite. Vissa scener tyckte jag tappade konceptet lite och, medans andra scener var riktigt jävla bra! Synd att hela föreställningen var lite ojämn. Hade förväntat mig mer faktiskt. Men dagen var riktigt bra, träffade upp Anna vid 15-tiden på Fridhemsplan, vi handlade middag och sen begav vi oss hem till henne för att laga tacos. Sen kom Jenny förbi och vi käkade och drack lite vin innan vi begav oss iväg mot föreställningen!

Blev dock en tidig kväll för mig, var hemma till halv tio, vilket jag är väldigt glad för, min förkylning är nästan borta, så  h i g h   f i v e  för det!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0