Självömkan


Jag tycker lite synd om mig själv idag. Eller, jag ska vara ärlig, har gjort det i flera veckor nu. Jag tycker så där riktigt synd om mig själv och har verkligen grävt ner mig i det. Varför undrar kanske ni? Jo, det kallas  f ö r k y l n i n g. En jävla facking förkylning som inte ger med sig! Hela min höst har jag haft besök av en rinnande näsa, samtidigt som en täppt näsa. Halsont, öronont, och som pricken över i:et. Feber. Jag har varit dålig i två veckor, bra i en. Dålig i en vecka. Bra i en månad. Dålig i en vecka. Bra i tre. Och så vidare och så vidare. Hela jävla hösten. Jag är helt slut!

Förkylningen gör att jag inte kan träna vilken får mig att må skit rent ut sagt. Jag orkar inte hitta på saker, dels för att jag är trött, men även för att jag inte vill riskera att bli mer sjuk. Mitt liv just nu är så jäkla tråkigt. Jag vill ha rutin i vardagen! Jag vill träna, träffa mina vänner spontant för en filmkväll eller ett glas vin!

Den kommande semestern är så välbehövlig. Att komma bort från den trista vardagen, sola och bada och bara njuta av att jag har semester ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0