Jag lever och mår bra. Vet inte när eller om jag någonsin haft en sådan här lång frånvaro på bloggen. Jag kan inte skylla på att jag inte har en dator heller. För jag har ju en fungerade telefon som funkar alldeles utmärkt att blogga ifrån. Men lusten finns inte att skriva. Eller min privata blogg går varm. Med den är verkligen min privata dagbok. Sådant som man enbart skriver för sina egna ögon.

Visst saknar jag min blogg mycket, väldigt mycket till och med. Avsaknaden av dator gör knappast bloggandet till något roligt heller. Just nu finns inte heller pengarna till att köpa en ny dator då resan till Filippinerna närmar sig med stormsteg, så all fokus och pengar går dit.

Jag hoppas att jag inom en mycket snar framtid hittar "tillbaka" till bloggen, att känna glädjen och det där kliet i fingrarna som jag så ofta tidigare haft. För bloggen betyder fruktansvärt mycket för mig, att släppa den helt vore omöjligt. Bloggen är min lilla bebis men just nu tror jag att mamman behöver liten egentid ♥


Kommentarer
Postat av: Sarah

Jag saknar verkligen dig och dina inlägg. Jag gillar verkligen din blogg och din ärlighet, att du är så öppen! Men alla behöver vi ett break ibland! Jag kommer i vilket fall som helst vara kvar när du bestämmer dig för att komma tillbaka!



Stor kram till dig Johanna!

2012-01-20 @ 19:53:07
Postat av: Matilda

Kram!

2012-01-22 @ 22:14:32
Postat av: Anonym

<3

2012-01-23 @ 07:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0