Laga mat


Jag har ett sådant sug efter att laga mat! Nu blir det ju inte det nu när jag bor hos mamma och pappa, för maten är oftast färdig när jag kommer hem, men att få laga sin egna mat och bara få stå i köket. Det är något jag verkligen kan sakna idag. Sen att jag hatar att plocka undan och att diska, det är en annan femma, men att laga mat, det är själaro för mig.

Vill laga cannelloni, svamplasagne och kräftlasagne. Men jag är även sugen på typ Biff a la Lindström, fisk, soppa. Ja, typ allt egentligen. Det kommer att bli mitt mål när jag flyttar in till lägenheten igen. Att laga mycket och rolig mat. att verkligen ta mig tiden till att göra det! För varför sluta med något man tycker är så himla roligt?



H a r   n i   n å g r a   r o l i g a  r e c e p t   s o m   n i   v i l l   d e l a   m e d   e r   a v ?
Skulle vara jättekul med lite tips om nya goda maträtter :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

mums det ser gott ut!!!Du kan få komma hem och laga mat hos oss så tar jag disken!!!

2011-09-29 @ 13:39:18
URL: http://johannamariamsblogg
Postat av: Elisabeth (Fisabeth)

Fisabeth var det som skrev

2011-09-29 @ 13:40:21
Postat av: JohannaMariaMs

Fisabeth!!



Det är så kul att veta att du kikar in och läser =) Hur känns det att vara farmor nu då? Nu är ju ändå lillsnuttan några veckor gammal! Herregud, Jocke som vi sprang omkring och lekte med när vi var små har blivit pappa! =)



KRAAM

2011-09-29 @ 14:41:38
URL: http://johannamariams.blogg.se/
Postat av: christina

Du borde kanske söka till Halv åtta hos mig =)

2011-09-29 @ 22:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0