Torsdag 2011-09-22


Vaknade upp imorse med ett bra mycket bättre humör än vad jag var på igår. Dock har jag fortfarande ont i "svansen", men nu har jag äntligen bokat tid hos en sjukgymnast som ska få hjälpa mig med att få bukt med skiten. Det funkar inte längre. Kan inte träna när jag har så ont som jag har och har till och med svårt att böja mig ned eller att sätta mig. Så det ska bli intressant att höra vad de säger!

Annars idag ska jag efter jobbet iväg och äta middag hos en kollega i mitt "team", har ingen aning om vad det bjuds på, men däremot vet jag att vi ska basta och bada lite, så det ska bli trevligt!

P s .   S n a r t   ä r   d e t   h e e e e l g ! !   D s .


En skallig alien från cancersommaren 2008.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0