Söndag


Har haft en spa-dag a la Johanna nu på eftermiddagen. Ansiktsmask och bodyscrub och sen VS Pure Seduction bodylotion på det. Tog även en lååång sovmorgon imorse, vilket var välbehövligt efter en rätt livad kräftskiva igår, haha! Har verkligen haft en perfekt helg men restaurangbesök i fredags med bästa vännerna, kräftskiva med familj och bästa vännerna! Har varit en riktig umgänges helg med mina nära och kära ♥

Om några timmar ska jag och brorsan gå på bio, kommer inte ihåg vad filmen heter med Ryan Gosling (jag dör vad snygg den karl är) och Steve Carell. Vi har reserat biljetterna så om en timme måste vi ned och hämta ut biljetterna, gissar på att vi tar något att äta innan bion börjar!

Ha en grym söndag finaste, och tack för att ni förgyller min vardag genom era fina kommentarer och mail ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0