Kvällen igår...


Vilken mysig kväll jag hade med kollegorna i mitt team igår. Vi åkte hem till en kollega i Sollentuna där vi först bjöds på ett glas bubbel och lite plockmat - parmesanost, bröd, oliver och jättegoda inlagda tomater, men det bästa var nog en olivolja som hennes svärmor gör på deras gård i Italien. Herregud vilken smak. Annars är jag inget jättefan av olivolja, gillar helt enkelt inte smaken, men denna var helt fantastisk!

Efter "förrätten" gick vi ned till bastu- och badområdet som fanns inom föreningen. Satte oss i bastun ett tag och snackade skit och sen gick vi ut i poolen och svalkade av oss. Efter cirka en timme av bastande och bad begav vi oss hemmåt för att äta middag - vegetarisk lasagne men mozarella, parmesanost, riccotta och zuccini. Så jäkla gott! Ska be Maria om receptet...

Så jag hade en super-torsdag men härliga kollegor! Vaknade imorse och kände mig verkligen utvilad efter bastubad och kollegahäng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0