Helgen som var


Jag har haft en jättebra helg! Verkligen kanon bra!

Började helgen med en konferans/kickoff med jobbet på BallBreaker på Gärdet. Vi hade en föreläsare där som fokuserade hur man tar sig från punkt A till B. Och hur man gör för att hantera den sträckan på bästa möjliga sett. Var riktigt intressant faktiskt!

Sen var det fem-kamp! Vi spelade bowling, shuffleboard, golf, fotboll och skytte. Jag var grym på skytte, tog mina båda "testfåglar" och sen sköt jag tre av fem. Plus att jag skadesköt en. Killarna i mitt lag fick inte en enda ;)

I lördags var jag som sagt på en födelsedagslunch hos Jenny, hon bjöd på jätte godmat, bland annat marinerat kallt kött, potatissallad och bröd. Sen hade hon bakat banankaka, keylime paj och en tårta! Matkoma efter det...

Tanken var att vi eventuellt skulle ut efter det, men alla var rätt slitna så vi åkte hem var för sig. Men jag var lite uttråkad så jag åkte hem till min kompis Jossan. Vi satt och snackade i flera timmar och drack vin innan jag åkte hem vid ett-tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0