Hej...


... Från sjuklingen.

Mår inte något vidare idag. Det gjorde jag inte igår heller. Eller i måndags. Men skiten bryter liksom inte ut, utan jag känner mig istället ständigt trött, frusen och lite småfebrig till och från. Igår funderade jag på att vara hemma men insåg att jag inte kunde gå hem till min lägenhet på grund av hantverkarna och hemma hos mamma och pappa funkade det inte. Inte heller kunde jag vara hemma idag. Vi ska på kundevent. Ut och åka båt i fyra timmar och äta middag med våra kunder. Ska i och försig bli rätt trevligt men känns inte jättekul att vara instängd på en båt så länge när man inte mår helt hundra...



 


Kommentarer
Postat av: Anette A

Du är galet snygg i håret! Krya på dig! Kram

2011-09-14 @ 22:28:43
Postat av: JohannaMariaMs

Tack Anette =) Ska försöka krya på mig, just nu går det sådär, haha! KRAM

2011-09-15 @ 07:54:29
URL: http://johannamariams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0