Godmorgon...


. . .   F r e d a g ! !

Herregud vad veckorna går fort fram! Men jag ska inte klaga, jag är jättenöjd. Vill att tiden fram till jul och framförallt till Filippinerna i februari ska gå fort, fort, fort!

Sen blev jag positivt överraskad när jag såg tidsschemat över stamrenoveringen i mitt badrum. Jag har alltid sagt att det nu är halvtid, att jag bott fem veckor hos mamma och pappa och att det är fem veckor kvar. Men om jag förstår tidsplanen rätt så ser det ut som att det blir klart om två veckor! Fast å andra sidan kollar jag säkert fel. När jag går tillbaka i arkivet i bloggen så ser jag att jag flyttade in till mamma och pappa för en månad sen. Så då är det säker fem veckor kvar i alla fall. Bummer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0