Tråkiga utgifter...


Den här lönen blir det många tråkiga utgifter som måste göras. Inte för att det handlar om jättemycket pengar kanske, men det är ändå tråkiga utgifter. På onsdag ska jag in till stan för att äntligen laga min spruckna telefon (jag har varit lat och inte gjort det tidigare) och sen ska jag imorgon lämna in två par skor för omklackning.

Kom just på att det kan nog bli en dyr månad i alla fall. Måste ju även köpa saker till badrummet, bland annat en badrumsspegel och badrumsskåp. Ska även köpa den där stegen från Åhlens och en spetsgardinkappa att ha i vardagsrummet. Sen kommer jag även vilja köpa nya handdukar att ha i badrummet och massa annat fint.

Att jag sen vill ha en ny tv, kamera och dator, det får jag ignorera ett tag. Typ en evighet. Men jag är inte bitter. Jag  " f å r "  ju ett helt nytt badrum som jag ska inreda och fixa med. Och så ska jag fixa det sista med vardagsrummet också. Hallen måste jag göra iordning också. Herregud. Kameran,TVn och datorn får nog vänta ett bra tag.



E t t  s t y c k e   t r a s i g   i P h o n e .


Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag lyckades också ha sönder min iPhone(4:a) här om veckan, kostade 1200kr att laga...jättesugen man var på att slänga ut dom pengarna för at man råkat ha fanskapet i golvet? INTE! Jag gick till ett ställe som heter Sandgren Electronics (www.iphonereparation.se) som fixade den på lite drygt en timme, smidigt! De var billigare än stället vid St. Eriksplan som jag först tänkte gå till dessutom, bara ett tips!

2011-10-24 @ 17:25:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0