M å n d a g


Halloj!
Hoppas er helg varit bra?

Min helg har varit riktigt bra. Först AW med jobbet på Vapiano i fredags, men maten var en besvikelse. Brukar gilla deras mat men raviolin som jag fick var som degklumpar! Fick reda på av en snubbe att de egentligen ska koka pastan två gånger, men att det ibland (av tidsbrist) bara kokar den en gång. Som om jag bryr mig?? Laga iordning min mat ordentligt! Men jag var för hungrig för att säga till, så man får väl skylla sig själv.

I lördags mötte jag upp Anna på Fridhemsplan för att köpa ingredienser till pizza och köpa läsk och godis och annat gott. Väl hemma hos henne kollade vi på både Dirty Dancing och Grease och snackade massa skit. Kom hem till min lägenhet ca halv tolv, och bestämde mig för att börja måla min list och en omålade del ovanför hallen. Blev väl färdig sisådär runt halv två.

Igår var jag en sväng på IKEA med mamma och Malin. Köpte lite ljus och några glasburkar att förvara torkad svamp i. Käkade middag hemma hos mig och sen vid halv 9 gick jag hem till mamma och pappa för att äta friterad camenbert!

E n   r i k t i g t   b r a  h e lg   m e d   a n d r a   o r d   : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0