Kallelse


Då var det dags för en till återbesök men lite kläm och känn på lymfställen, de obligatoriska frågorna såsom viktnedgång, svettningar och det allmäna tillståndet överlag. Men innan dess kommer nog jag och pappa få komma in ca 10 minuter efter bestämd tid,  för att sen komma ut ca femton minuter senare. De här mötena håller aldrig tiden, fast det stör mig inte alls. Man går på ett återbesök och har massor av frågor. I alla fall när man går de första gångerna. Och eftersom att jag är rätt gammal i gemet vad gäller dessa återbesök så finns det inte direkt några frågor. Än så länga i alla fall. De brukar snarare ploppa upp några dagar innan det är dags. Tillsamman med ångesten och tankarna. Tänk om? Vad skulle jag göra om? Hur skulle jag bete mig?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0