Stamrenoveringen


Jag har som ni säkert förstått flyttat in i min lägenhet igen och det känns så jäkla bra! Totalt har det tagit 17 (!!)veckor att byta stammen i köket och stambyte samt renovering av hela badrummet. Jag är nöjd med helheten, det kommer att bli ett jättefint badrum när allt är klart! Men jag kan inte annat än att bli irriterad för ex antal saker:

1. Jag har två gånger varit tvungen att be dem åtgärda taket då det varit repor i det, idag ser det mycket bättre ut, men det är fortfarande inte så bra som jag skulle vilja ha det.

2. De finns repor i det nya elementet de satt in.

3. Jag ville att de skulle flytta utloppet för tvättmaskinen, vilket de har gjort. Men de har inte dragit något vatten till utloppet??

4. Badrumsgolvet var skitit och min toalett var smutsig (utsidan)

5. Jag har ett vitt målarfärgssträck på min ytterdörr.

Jag vet som sagt att det kommer att bli fint och att jag i slutändan kommer att bli nöjd. Men just nu känns det bara så hopplöst. Jag vet inte hur många mail jag har skickat om saker som blivit fel, eller att det är dåligt utfört.

Så, nu har jag spytt lite galla också! Perfekt så här en måndag, haha!

Kommentarer
Postat av: julia

Näedu, det vet jag inte riktigt vart det ligger. Det brukar vara skönt att komma iväg då och då faktiskt :)

Det beror nog på var i småland en går ut, men det kan bli kul ;)

2011-11-07 @ 21:14:50
URL: http://julialulia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0