S ö n d a g


Mårrn, mårrn!

Vaknade nyss i soffan av att jag råkade stöta till min dator. Kommer på att jag igårkväll/natt bestämde mig för att uppdatera min iPhone, men att iThunes på något vänster försvunnit från min dator. Fick ladda ner iThunes, som tog en halv evighet, och sen försökte jag synka telefonen. Mitt i denna synkning så somnar jag. Vaknade som sagt nyss och ser att telefonen har gått bananas. Inget giltigt sim-kort finns och ingen service. Så jag vet vad jag kommer att vara sysselsatt under morgonen. 

Annars så har jag inte planerat så mycket för den här söndagen. Jag funderar på ta en promenad när  (om) jag får telefonhelvetet att fungera igen. Sen ska jag boka tvättstugan, förhoppningsvis måla min ljuslist en sista gång och städa igenom lägenheten ordentligt.

H a  e n   b r a   s ö n d a g   m i n a   v ä n n e r !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0