O n s d a g


Godmorgon mitt-i-veckan!

Igår efter jobbet åkte jag tillsammans med en kollega in till stan (kom in efter ca en och en halv timme på grund av köer - en sträcka som i vanliga fall tar cirka 20-25 minuter) hann precis in till SpinningPuls-passet i Stadshagen, det var verkligen på det lilla, lilla berömda hårstået. Hur som, väl på plats mötte jag bästaste Anna som redan hade passat en cykel till mig. Sen var det 55 minuter av ren svett och puls. Och huvudvärk de första tio minuterna. Men sen gav det med sig och jag mådde skitbra!

I går eftermiddag, när vi satt i de förbannade bilköerna då blev jag så otaggad och kände verkligen inte för att träna. Men så kommer man in i träningssalen och får höra grym musik så man verkligen blir taggad, då vill man träna! Imorgon blir det en lunchpass och på fredag blir det ett morgonpass.

Hoppas på att kunna komma ut på en långprommis i helgen också. Känner för att bara vara hemma och ta det lugnt, men en lång promenad i det förhoppningsvis fina vädret, det skulle vara mysigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0