Hemma


Har precis kommit hem efter att ha storhandlat. Och pantat burkar. Nästan ett års förbrukning av cola och vinflaskor gav mig 55 kronor i pant. Helt galet, haha! Nu sitter jag och äter gårdagens rester till lunch och funderar vad jag ska göra härnäst. Jag har redan hunnit med mycket på förmiddagen och jag vill fortsätta vara lika produktiv nu på eftermiddagen. Men nu är det bara tråkiga måsten som jag verkligen inte vill göra. Städa, plocka ut diskmaskinen och tvätta. Men det måste göras så det är lika bra att sätta igång.

Fast egentligen skulle jag nästan börja rensa ur min ena byrå. Den är full med gamla cd-skivor som jag inte ens lyssnar på längre. Tacka vet jag Spotify. Nu när det ändå är så rörigt i lägenheten så gör det knappast någon skillnad om det blir lite mer rörigt. Plus att jag kan gå ner i förrådet och stuva undan massa gammalt skit som inte används längre...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0