Helgens to-do list


Frosta ur frysen. Måla en vägg. Gå promenader. Fixa mina spetsgardiner. Handla blommor. Köpa galgar. Rensa garderoben och byråerna. Gå ned i förrådet med saker. Hämta upp julpyntet. Baka macarones med julfeeling. Ha spakväll - ansiktsmask, porisplåster, fixa naglar och fötter, peeling. Tända ljus. Må gott.

Ganska mycket hans med i alla fall. Macaronsen (?) gjorde jag igår och det blev faktiskt riktigt goda! Hade i lite pepparkakskrydda i marängen och sen gjorde jag som en morotskakstopping i. Efter att ha legat i kylen några timmar igår så kom smaken fram ännu mer...  M u m m a ...


Kommentarer
Postat av: Iréne

Hittade mald mandel i min lokala Lidl butik, 20spänn för 200g. Köpte på mig lite (1,4Kg) :P. De brukar tydligen ha det till jul. Tänkte göra slitgörat nu o sikta allt innan jag häller över det i burkar. Sparar ju lite tid sen när det är dax att baka.

Din nya frisyr ser jätte snygg ut. Du passar verkligen i kortare hår.

kram

2011-11-28 @ 16:43:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0