God natt...

... Vänner...

Som sagt, det blir uppstigning tidigt imorgon och jag gillar  i n t e  att gå upp när klockan står på 05-någonting, det är alldeles för tidigt, men vad gör man inte för att tona till kroppen och kanske tappa några kilon på köpet? Annars blir morgondagen lugn. Har tänkt vara hemma hela kvällen, äta en god middag och lägga mig tidigt. Älskar verkligen att vara hemma i min lägenhet! Sakta men säker tillkommer lite mer inredning, pyssel och fix. Det tar sin lilla tid, för jag är inte gjord av pengar (tyvärr), men det kommer att bli så fint när allt är färdigt ♥


Bild tagen i Småland i helgen som var. Där var det vår ute såg massor av blommor på marken - maskrosor, klöver och tusenskönor... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0