F r e d a g


Hej vänner!

Det är fredag och det hade inte kunnat vara med efterlängtat. Den hä veckan har verkligen gått segt. Men nu är det äntligen heelg!

Ikväll ska jag och mitt syskonbarn Isabelle som är 3,5 år gammal ha en tjejkväll. Vi ska köpa hem mat från Mc Donalds och så ska vi gå ner till ICA Så hon får välja vad hon vill ha till fredagsmys. Gissar på att det blir både godis och chips, och kolla på tecknad film. Sen blir det en tidig kväll, Isa-Fisa går väl och lägger sig runt 20, så då får jag nog bänka mig i köket en stund innan det är dags för mig att knoppa in. Men det ska bli jättemysigt med lite kvalitetstid med bara Isabelle


G a m m a l   b i l d   p å   m i g   o c h  I s a b e l l e   ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0