Dimma


Godmorgon vänner ♥

Sitter med en smoothie och tända ljus i köket och bara njuter av tystnaden? Eller inte. Det borras och hammras i lägenheterna under, över och bredvid mig. Men jag kommer snart gå härifrån så det gör mig inget. Idag jobbar jag hemifrån (hos mamma och pappa), och sen bär det av till Småland och släktingar. Har under gårdagen lagt fram de jag ska ha med mig, men det känns som att det skulle bli feta trunken om jag tog med mig allt, och då har jag inte ens mycket kläder... Men jag vill ta med träningskläder, vilket tar en hel del plats... Sen tar ju smink och schampoo&balsam en hel del plats också. Och mjukskläder.

Nej, nu ska jag packa ned skiten och sen promenera över till pärutserna för att börja jobba!


Kommentarer
Postat av: Anette À

Trevlig helg fina Johanna! Kram kram

2011-11-10 @ 20:55:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0