Badrummet.


Snart är väntan över.
Snart är mitt badrum färdigt efter veckor av arbete och efter ex antal mail till platschefen om repor i taket, missat eluttag och en duschvägg som aldrig skulle komma upp. Men nu ser jag verkligen slutet i tunneln och håller mina fingrar och tår för att jag ska kunna flytta in till helgen.

Idag satte de upp duschdörrarna jag köpt plus att toalettstolen och handfatet även är uppe. Även spolknapparna som ska sitta i det tomma "hållet" är monterade. Som sagt, jag ser ljuset i tunneln...

En handduksstege har jag köpt och sen ska jag bara fixa med små glashyllor för att sätta upp fina ljus och lyktor. Längre fram kommer det även en tvättmaskin och så kommer jag nog sätta upp en hylla någonstans. Vill få plats med tvättmedel och annat smått och gott som hör badrummet till.


Kommentarer
Postat av: Elisabeth (Fisabeth)

snyggt!!!!

2011-11-01 @ 17:08:31
Postat av: Anne

Åh, vad härligt att snart få ta premiär duschen i nykaklade badrum =))



Förstår att du är ivrig nu =))



Kram

2011-11-01 @ 22:59:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0