Hej hopp i lingonskogen


Tack söta ni för era kommentarer! Ni är helt fantastiska ♥

Inläggen blir väldigt sporadiska nu för tiden, det är många faktorer som spelar in. Jag känner inte riktigt för det, och jag vill jag inte skriva, ja, då skriver jag helt enklet inte! Men ni är några trogna som stannar kvar och lämnar avtryck, och det uppskattas stort ska ni veta!

Annars har det inte hänt så mycket på senaste. Jag var på landet med mamma&pappa&en vän i helgen, och blev bortskämd med god mat! Grillade skaldjursspett, hummer och rökta räkor, så jäkla smutt! Och vin på det!

Imorgon är det Vårruset? Någon som ska springa i Sthlm? Jag är den bleka halvtjocka tjejen i ljusblå tröja, flåsandes och svärandes över dålig kondis och allergi, haha!

Kram på er finaste!


Kommentarer
Postat av: Anette A

Lycka till med loppet!! :-) Kram

2011-05-24 @ 13:18:22
Postat av: Camilla

Jag springer också imorgon! Har lovat stort att jag ska springa på under 30min, det lär väl gå sådääääär..haha. Lycka till!

2011-05-24 @ 19:51:18
Postat av: Kajsa

Hej!

Hade gärna sprungit, men det är lite väl långt bort för min del ;) Lycka till!!

Kramar

2011-05-25 @ 07:44:09
Postat av: Anna

Hej!

Jag ska inte springa vårruset, men däremot tjejruset som går i Falun idag =) Så jag lovar att skicka pepptankar till dig därute i spåret!

Kram

Anna

2011-05-25 @ 08:21:09
Postat av: Kajsa

Sprang du Johanna? Hoppas det gick bra!

Kram <3

2011-05-26 @ 09:10:16
Postat av: JohannaMariaMs

Yes, jag sprang! O typ dog ;)

2011-05-26 @ 11:06:18
URL: http://johannamariams.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Bra kämpat!! :)

2011-05-26 @ 14:34:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0