Märkligt.


Det händer alltid någon konstigt med mig när jag är på ett kasst humör, är omotiverad, känner mig som en tjockis och mår allmänt piss. Jag sitter i den sitsen as we speak. Jag mår inte helt hundra i själen. Men så får man skriva av sig lite och ventilera, och man får lite distans till det man känner. Jag gillar det här sättet att ventilera mina känslor på. Att sätta ord på vad det är som är jobbigt. Dock blir det ju återigen personligt och utlämnande.

Men det kanske är så det ska vara?

Jag har varit som i en dvala efter Malaysia. Det tog mig fruktansvärt lång tid att acceptera att jag var hemma i vardagen igen efter tre långa veckor i paradiset. Sen blev jag sjuk. Kunde inte träna, mådde piss, åt typ bara smörgåsar i två veckors tid. Det känns idag. Kroppen är svag och känns pluffsig. Men det är just det, jag har inte skött om mig själv med kost, träning och umgänge vilket gör att jag mår dåligt.

Men nu ska det ändring på det. Bort med onyttigheter och in med hemmalagad nyttig god mat. Bort med soffhäng med chipspåsen i näven och in med sköna spinningpass och annat roligt. Och framför allt, mer umgänge med alla de underbara personer jag har i min närhet ♥

Jag är motiverad till att ta tag i min deppiga tillvaro och Jag vill må så bra möjligt!

Tack ni underbara för att ni finns... Ni vet väl om att ni är fantastiska?



Bilden är från hösten -08. Cancersommaren


Kommentarer
Postat av: Kelly

Jag kommer alltid läsa din blogg, oavsett hur mycket eller lite du uppdaterar! Du verkar vara en helt fantastisk tjej! Kram

2011-03-16 @ 11:18:42
Postat av: sara

Hej! Mycket intressant blogg och glad att jag fick adressen av min kompis som även hon följer din blogg.

Vi verkar ha exakt samma sjukom eller ja jag har precis fått min och du är frisk.

Glad för din skull att du blivit frisk!

2011-03-16 @ 15:31:26
URL: http://mammaochhampus.blogg.se/
Postat av: Camilla

Det är nog det som är det värsta med att åka utomlands när det är som värst här hemma, det är verkligen superdeppigt när man kommer hem till kylan och eländet igen. Hoppas du får hålla dig frisk så du kan träna och umgås med nära och kära och bara må bra.

2011-03-16 @ 17:07:15
Postat av: Kamilla

Hej

Jag, om någon förstår precis hur du mår! Kolla in det här

www.livslust.net

Vet inte om du läst min blogg, men där har jag skrivit om vår vistelse på Brännö. Men det finns även grupper som inte är för par så att säga. Det enda det kostar är 250 kr till CTRF.

En helt fantastisk upplevelse,,,,,

kram

2011-03-16 @ 18:03:45
Postat av: Matilda

Skönt att höra att du är på gång igen! :) Kram!

2011-03-16 @ 18:22:26
Postat av: Anonym

Du är grym helt enklet <3

2011-03-16 @ 21:38:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0