Update.


Jahopp, då har man precis betat av första arbetsdagen på över två veckor. Är helt slutet i huvudet men fan vad kul det känns att vara tillbaka! Just för att få en rutin på vardagen, att träffa folk och  g ö r a  någonting vettigt. Jag klättrade verkligen på väggarna under min sjukskrivning.

Idag kan jag inte förstå att jag för snart 3 år sedan var sjukskriven i över fyra månader på grund av cancer. De dagarna jag var "pigg" och ensam då klättrade jag definitivt på väggarna!

Annars då? Vad händer? Jo, jag drömmer mig bort på semester...Igen. Vill åka på en weekend-resa i höst, funtar på Prag kanske. Någon som har bra tips på hotell och sevärdigheter?

Sen blir det definitivt en resa till Thailand/Malaysia eller liknande nästa år. Dags att boka till sommaren kanske, när man har fått tillbaka på skatten, haha!

D r ö m m e r   m i g   t i l l b a k a   t i l l   p a r a d i s e t . . .


Kommentarer
Postat av: Stefan Funcke

Tja. Såg att du hade tagit bort mig på Fejjan..men det är lugnt :)

Kan rekommendera hotell Mövenpick i Prag....kanonhotell nära Gamla Stan och även Karlsbron.

2011-03-07 @ 21:48:48
Postat av: Evelina

Vilken tuff tjej du verkar vara!



Prag kan verkligen rekommenderas, vi var där för nästan två år sen och det var en mysig stad med lagom mycket shopping och fina byggnader. Åker du dit måste du besöka Zoo!! Bästa djurparken jag varit på :-)



Kram!

2011-03-18 @ 06:21:27
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0