T i s d a g - 1 mars


Godmorgon!

Låt mig berätta om min kväll igår... Jag kollade på "reprisen" av Oscarsgalan och blev grymt besviken på att röda mattan inte visades då jag missade (sov) den i söndags. Efter galan fick jag världens hostattack och trodde att jag skulle spy, men jag klarade mig den gången.

Jag har ju inte sovit något de senaste dagarna så jag var rätt nöjd över att få testa Cocillana som skall underlätta hostan och morfinet i medicinen får en ju att somna lättare för man känner sig tydligen lite småfull. Men det gjorde inte jag alls. Och inte blev hostan bättre heller. Så det blev inte någon sömn inatt heller.

Ikväll är det jag som överdoserar hostmedicin.

Annars idag står inte mycket på schemat. Ska försöka boka en tvättid och plocka undan lite i lägenheten. Måste även köpa Pippis-mat och en födelsedagspresent till min mamma som fyller år imorgon ♥ 


Kommentarer
Postat av: Camilla

Ingen effekt av Cocillanan?! Hur är det möjligt? Jag tog 7ml första gången och sen gick jag ut på en shoppingrunda,när jag märkte att jag vinglade gick jag hem och sov 2 timmar i streck bara för att vakna och känna mig full. Haha. Snacka om lättpåverkad man är.

2011-03-01 @ 17:02:49
Postat av: JohannaMariaMs

Jag vet! Den hade ingen effekt på mig alls! Däremot har jag vänner som sagt att man typ måste överdosera den för att den ska hjälpa!



Det är väl bra att vara lättpåverkad, blir billigt i längden ;)



KRAAM

2011-03-01 @ 17:58:53
URL: http://johannamariams.blogg.se/
Postat av: Sassi

vet inte om du provade att överdosera. Var ju en vecka sedan inlägget. Jag överdoserade en natt. Det resulterade i att jag låg på golvet i köket på morgonen för att jag höll på att svimma, var helt groggy.. jag tog mig till jobbet 2 timmar för sent. Så... var lite försiktig med överdoseringen :)

2011-03-07 @ 09:40:36
URL: http://thesassis.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0