Mårrn, mårrn


Godmorgon!

Sliten är bara förnamnet på mig idag. Jag är helt slut. Dock börjar min förkylning att ge med sig och jag har nästan ingen hosta kvar *peppar, peppar ta i trä*..

Igår började jag kolla på söndagsfilmen på kanal 5 "Zodiak", den verkade asbra och jag ville verkligen se den, men när klockan blev 22, så var mina ögon så trötta och ömma att jag inte orkade se mer! Så jäkla irriterande, men kanske rätt vettigt ändå, haha!

Annars ska jag bara ta det lugnt efter jobbet. Jag har äntligen bokat en tid för klipp och sling, så det ska jag göra vid 16:00. Ska bli blondie igen och funderar att klippa håret som jag hade förra sommaren, den frisyren gillade jag skarpt =)

Bild på mig från förra sommaren. Då ville jag bara ha längre hår, men idag har jag insett att jag passar nog fan bättre i kort hår. Majoriteten av mina vänner säger även att kort passar mig, så den här bilden kommer jag att visa upp till frissan Elin :)


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Jag skaffade kortare hår för några månader sedan (typ som på din bild ovan) och det är för jäkla gött får jag säga :) Du är jättefin i ditt hår! Du får lägga upp bild när du fått ordning på slingorna sen :) Kram

2011-07-19 @ 10:49:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0