Missnöjd


Jag var ju och klippte mig igår och slingade håret. Blev riktigt nöjd när jag var färdig och pröjsade glatt den tusenlapp det kostade och gick hem. Väl hemma ser jag att håret är ojämt klippt plus att jag tycker att slingningen har tagit ojämt. Jag tycker att det skiftar i en orange-aktig ton på vissa slingor. Jag är inte nöjd helt enkelt!

Så jag gick ned till henne imorse och säger som det är. Det är ojämt klippt och att jag inte är nöjd med slingningen. Hon går igenom håret men tycker inte att håret skiftar. Därmot skulle hon fixa till det ojämna. Men det skyller hon på mina virvlar jag har i håret! Hallå, tjejen har klippt mitt hår sen den började växa ut igen för snart tre år sedan! Hon om någon borde veta vart mitt håt har virvlar!!

Sen så säger hon att jag ska avvakta några dagar var gäller färgen på håret, typ som att jag ska sova på saken, är jag inte nöjd så får jag återkomma. Vad är det för jävla stil?? Jag säger att jag är missnöjd och jag är din kund. Nu avvaktar jag tills efter lunch sen ska jag ringa ned dit och boka en ny tid för slingning, för det här vill jag ha gjort innan semester. Punkt. Sen går inte jag till henne flera gånger.

Kommentarer
Postat av: Christina

Hatar när frissorna gör sådär! Skyller på ens hår när de gör fel. En gång skulle jag bleka (bleker vanligtvis själv) men tänkte "unna" mig att frissan gjorde det riktigt snyggt. Blev orange!!! Total morot = total panik. "Men ditt hår är sååå slitet, vågar inte mer" Nähä. Gick hem o fixade själv, blev kanon. O inte blev det speciellt slitet heller ;) Nä, byt frissa!

2011-07-20 @ 19:08:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0