Mot MALAYSIA!!!


Om några timmar (om 4,5 vill säga) så sitter vi i bilen som tar oss till Arlanda. Sen åker vi rutten: Arlanda-Amsterdam-Kuala Lumpur-Langkawi, seeen är vi framme i paradiset!!



Nu ska jag hoppa in i duschen och sen gå och lägga mig! Kommer att vara och se ut som ett lik imorgon, haha!! Jag har tidinställt några inlägg under tiden jag är borta, bland annat min "Lista..." och lite annat smått och gott, och sen lär det ju bli ett och annat inlägg väl på plats ;)

Annars hoppas jag att ni får en grym tid här hemma så hörs vi när jag kommer hem :) ♥


Kommentarer
Postat av: Sandra - mamma till Molly

Ha det så underbart, inte ett dugg avis! :p

2011-01-07 @ 02:20:54
URL: http://surrovich.se
Postat av: irene

Ha en helt underbar semester nu med sol, bad och goda drinkar.

2011-01-07 @ 17:21:31
Postat av: Matilda

Åh! Ha en så himla underbar semester! :)

2011-01-07 @ 20:23:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0