"Min favoritplats"


Total avkoppling och sinnensfrid. Landet. 

För cirka 3 år sedan köpte mina föräldrar en liten, liten röd stuga i Edsbro, en bit utanför Norrtälje. Jag har kommit dit varje sommar, flera gånger om under dessa tre år. Första sommaren, då var jag sjukskriven på grund av min cancersjukdom, då var jag ofta på landet. Då kunde man bli ompysslad och göra roliga grejjer. Fiska, plocka hallon, bada, grilla, sola och bara ta det lugnt och faktiskt få njuta lite av sommaren vilket annars var svårt då cellgifterna gjorde min kropp trött och sliten. Men på landet finns inga måsten. Där är det bara mysigt. God mat, mysigt umgänge, och framför allt en fantastisk plats för själen att finna ro och läka. 








Kommentarer
Postat av: Iréne

Edsbro där ser man. Själv så har mormor sin stuga i Herräng, inte så långt ifrån.

2011-01-24 @ 19:34:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0