"Min första kyss"


Min första kyss var med en kille som faktiskt blev min pojkvän, dock var vi bara tillsammans i tre veckor, haha, kanske berodde på kyssen?? Jag var nog 14 tror jag och han var två år äldre. Men så här i efterhand var jag inte alls intresserad av honom utan jag ville bara ha pojkvän för att "alla andra hade det" haha!

Hur som, jag träffade honom via min tjejkompis dåvarande pojkvän, och vi hade några "dubbeldejter" eller vad man kan kalla det innan det hände något mellan oss. Hur som, vi var ute på en promenad alla fyra, och han började berätta en väldigt tragisk historia om en vän till honom som hade tagit sitt liv. Väldigt tragiskt och sorgligt, men ännu sorgligare var att jag kände att han bara fiskade efter uppmärksamhet...

Men, vi kom in efter promenaden och satte oss i soffan, kompisen och hennes kille var i köket och fixade iordning lite efterrätt. Sen så ledde det ena till det andra och vi började att kyssas. Jag kan ju säga så här att det var inte någon vidare upplevelse. Det var slafsigt och lite småäckligt och framför allt högljudd! Han smaskade och körde runt med tungan som en jäkla propell i käften på mig!

För övrigt så kan jag även berätta att jag efter tre veckor gjorde slut med den här killen, och han blev helt knäckt! Han ringde mig två veckor senare bara för att säga att jag aldrig mer behövde ringa honom (vilket jag inte gjort och inte planerat att göra heller) igen. Han sa att jag var en hemsk människa och att han hatade mig..!

Några år senare träffade jag en utav mina idag närmsta vänner, hon berättade att hon var vän med en kille som blivit dumpad av värsta psykobitchen, som hade varit skitelak mot honom...!

... Gissa vem den tjejen var?? HAHA, världen är bra liten va?? 


Kommentarer
Postat av: Matilda

Haha, du måste ha gjort stort intryck på honom då! :D

2011-01-20 @ 20:28:14
Postat av: Henrikrebecka

i sow this site while i was looking for a site with uesful information it really helped me. nice job you are doing please keep it on.

2011-09-08 @ 15:34:59
URL: http://henrikrebecka.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0