M å n d a g 1 2 / 1 2 - 2 0 1 1


Hej vänner.

Dålig uppdatering. Riktigt kass faktiskt. Men jag har inte en fungerade dator hemma. Inte heller har jag tagit tag i att ens försöka få den att fungera eller lämnat in den på lagning. Det får bli helgens to-do. Har massor av bilder på datorn som jag absolut inte vill förlora! Det vore helt katastrof!

Annars då? Vad har hänt? Inte mycket. Jag jobbar och jobbar. Har träffat vänner, varit ute, på julfest med jobbet. Ett besök på IKEA, fixat i lägenheten och bara varit. Och blivit förkyld igen.

Kul att se att många stannar och läser trots mina sporadiska inlägg! Hoppas på att det efter helgen kommer att bli mycket bättre!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0