Brutal koma


Jag är så trött så att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Och det är ex antal timmar kvar till det är hemgång. Vet inte hur jag ska klara mig igenom resten av dagen...

Min klocka ringde 05.30 imorse. Jag trodde att jag hade förberett allt igårkväll, men imorse kom jag på att jag missat att lägga i en handduk och duschkräm och strumpor. Och rena trosor. Så det var typ halva packningen, haha!

Hur som. Kom till SATS och körde ett BodyPump pass på 45 minuter. Det är skitjobbigt, men jag blev knappt svettig, lite kladdig kanske, men det gör knappast något när man sen ska stressa in i duschen, sminka sig och springa till jobbet. Eller som i mitt fall, skynda mig till Scandic Hotel för fredagsfrukost! Så idag har min mat inte varit så bra, och sämre blir den, haha!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0