VECKA 34


Veckan som kommer ser ut såhär:

Måndag - Shape eller gymmet. Just nu är jag på reservplats 5, så vi får se vad det blir.
Tisdag - SpinningPuls Stadshagen. Ev sova över hos Anna beroende på hur jag ska göra på onsdag.
Onsdag - Eventuellt ledig. Vill börja packa och fixa iordning i lägenheten inför flytten. Pappa ska även komma och hjälpa mig hänga upp en dörr i hallen.
Torsdag -  Har bokat in mig på ett BodyBalance-pass.
Fredag - Lunchpasset Crosstraining. Kvällen är oplanerad
Lördag - Inflyttning-/födelsedags-/legitimationsfest!
 
Söndag - Gissar på en slappardag. Kan ev bli brunch med folket från gårdagen!


Kommentarer
Postat av: Hannah

Nu måste jag ha missat nåt.... ska du flytta igen?

2011-08-22 @ 11:28:00
Postat av: JohannaMariaMs

Nej jag ska inte flytta igen :) Eller temporärt ska jag flytta hem till mamma och pappa under tiden de stamrenoverar mitt badrum! 10 veckor räknar dom med! Sen kommer jag fan aldrig att lämna lägenheten! Haha!

2011-08-22 @ 13:16:54
URL: http://johannamariams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0