Tröttmössa


Dålig med uppdatering igår. Var helt slut! Var iväg på kundbesök med två kollegor, men jag var helt säker på att jag skulle iväg först nästa vecka, men istället blev det igår en tripp till Södertälje. Hade rätt tur som faktiskt sminkade mig igår och att jag kände för att klä upp mig lite. Vaknade nämligen igår morse och kände inte alls för att varken sminka mig eller klä mig snyggt.

Kom som sagt hem vid 19-tiden. Då jag hade bokat tvättstuga. Så det var bara att pallra sig ned till med två fulla IKEA-kassar till källaren. Så det var det jag gjorde igår. Sprang mellan tvättstugan och köket.

Hoppas att ni hade en bättre torsdagskväll än vad jag hade, haha!

Vill även passa på att gratta Kajsa som har ett litet frö i magen!! Som sagt, nu blir det bara alkoholfria mojitos för din del ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0