Sänggaveln


Okej, rätt kass mobilbild, but you get the picture!

Som jag skrev tidigare så har jag en minimal säng så gavel blir för bred, men när jag köper ny säng kommer den att passa bättre, måste dock kanske spika in en extra planka vid sidorna eftersom att överkast och annat gör sängen "bredare", men det tar jag som det kommer :)

Ska även köpa ben till sängen, så jag kommer nog vara tvungen att palla upp gaveln på något, annars kommer den typ inte synas, vill ju ha lastpallen liggandes och inte stående. Sen ska jag köpa en sängkappa som blir i spets eller liknande,  kommer nog att bli riktigt bra tror jag!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Vad snyggt det blev!! :)

2011-08-16 @ 07:50:05
URL: http://fullfartmedtvabarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0