LEDIG


Halloj!

Kom precis hem efter att ha sovit i stan. Jag, Anna och Jenny gick ju på SpinningPulse igår och efter det gick vi hem till Anna och käkade middag och snackade om Filippinerna! När Anna drog till jobbet drog jag hem tog spontant en dag ledigt idag. Jag flyttar som sagt hem till mamma och pappa på söndag så idag ska jag städa och tömma badrummet och i hallen.

Sitter just nu i soffan och käkar frukost och kollar på tv samtidigt som det borras och väsnas från hantverkarna som håller på i grannarnas badrum. Det är ett jävla liv. Är så nöjd över att jag lyckades tajma in min semester med deras så man slapp vakna i panik av att det borras i betong, haha!

Ps. Har ni fått IKEA-katalogen?? Min har inte kommit än ... :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0