Ideér


Jag och pappa spånade på lite ideér till lägenheten under helgen. Jag bor som sagt ganska litet, och jag har rätt dålig belysning i både hall och vardagsrum. Hallen vet jag hur jag vill ha det, men eftersom att stamrenoveringen av badrummet börjar nästa vecka så får hallen vänta. Dock ska vardagsrummet få sig en rejät uppimpning i form av belysning!

Jag berättade att jag vill ha spottar i hörnen i mitt vardagsrum, spottar som är nedsänkta i typ lådor. Låter helknäppt när man ska försöka förklara, men det kommer att bli så himla fint! Väggen som går mot köket ska ha två spottar vardera i hörnen, dels för att belysa upp min fina elefanttavla som jag har på ena sidan, och sen tvn på andra! Sen ska det finnas spottar som belyser soffan och sängen! Nu ska lägenheten få hög mysfaktor :)

Vi har pratat om att fixa till det här undertiden hantverkarna jobbar med mitt badrum, för då kommer jag ändå inte att bo här, så när jag väl flyttar in i lägenheten igen om cirka åtta veckor, så kommer jag inte bara ha ett nytt, fräscht badrum, utan även grym belysning!

Inte första gången papi fixar el och spottar till mig. Han fixade även till lägenheten jag bodde i tillsammans med mitt ex. Kök och hall och även vardagsrummet som blev grymt snyggt! Helt okej att ha en pappa som är elektriker :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0