Tröttis...


Trött är jag idag. Shit vad trött jag är. Funderar på att gå och duscha och borsta tänderna och sen gå och lägga  mig i sängen och se DH i sängen. Men jag är inte bara trött, jag är äckligt sötsugen oxå, men för att jag inte ska springa ned till videobutiken nedanför mig så passar jag på att borsta tänderna oxå, haha!

Men en tidig kväll blir det garanterat. Imorgon ringer mitt alarm på telefonen klockan 05.30 och så ska jag ut och springa! Vill försöka få in mer vardagsmotion och promenader då jag inte alltid hinner gå på pass eller gymmet. Sen är det så mycket lättare att vara ute och promenera när solen går upp så tidigt på morgonen! :)

S o v   g o t t   m i n a   v ä n n e r !


Kommentarer
Postat av: Mia

Hej! Vill bara berätta för dig att jag har läst din blogg ett bra tag. När du var sjuk tills nu.

Måste bara berätta att du har hjälpt mig väldigt mkt.Hjälpt mig att se att det finns ett ljus i tunneln. Måste bara tacka för att du skriver så öppet om allting. Tack!



Kram Mia

2011-04-20 @ 10:46:27
Postat av: JohannaMariaMs

Tack snälla Mia för dina ord! Att få kommentarer som denna värmer verkligen hela min själ! Tack snälla söta du <3

2011-04-20 @ 20:31:28
URL: http://johannamariams.blogg.se/
Postat av: Minna

Jag måste säga att jag verkligen uppskattar din sida. Tyvärr verkar jag inte kunna prenumerera på din sida via BlogLovin' och jag undrar vad jag gör för fel. Är det någon annan som också har problem med det här?

2011-07-13 @ 01:24:33
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0