Trött, idag igen?


Trött idag igen. När ska trenden brytas? Igår låg jag i sängen klockan 22.10 med släckt lampa och tv:n avstängd. Sen gick jag upp 05.30 för en morgonpromenad, hade förväntat mig strålande sol som det brukar vara vid den tiden (solen brukar väcka mig på helgerna när den skiner in genom mitt fönster vid den tiden) men solen sken med sin frånvaro. Men det var friskt och fräscht ute, och morgonpromenaden var riktigt uppiggande!

Snart ska jag pallra mig upp ur soffan för att packa en liten väska för imorgon efter jobbet åker jag och pappa ut till landet! Vi har halvdag på jobbet imorgon så pappa kommer och hämtar mig vid 13-tiden, ska bli riktigt härligt med några extra dagars ledighet :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0