Vig?


Jag sov verkligen som en stock igår! Sov till och med så bra att jag inte kom upp när klockan ringde klockan 06.00, utan bestämde mig rätt snabbt att ligga kvar till kvart i sju och ta en senare buss till jobbet. Men det var det  s å å  värt, haha!

Det har varit en rätt stressig dag med mycket att göra på jobbet, deadlines och en hel del nya arbetsuppgifter som måste planeras in och struktureras. Det är mycket med allt, men samtidigt är det roligt att ha något att "bita i" och att få använda geniknölarna och kämpa lite för att det ska bli gjort i tid.

Men efter arbetsdagen var det så härligt att få gå och träna lite! Planen från början var att jag och en kollega skulle gå på Box, men hon kände sig inte helt kry så vi skippade det och istället drog jag och sprang en halvtimme, gjorde lite bollövningar och stretchade.

Jag har aldrig varit vig eller smidig i kroppen, ännu värre blev det då jag inprincip var sängliggande under en hel sommar på grund av sjukdom, men nu  v i l l ,   v i l l ,   v i l l  jag bli vig och smidig!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0