Shoppa, shoppa, shoppa


Igår var jag som sagt hos en vän och blev bjuden på grymt god mat! Lax som hade ett täcke av caschewnötter, sweetchilisauce, lime och massa vitlök! Helt fantastiskt gott var det!

Funtar på att gå ner till Centrum efter jobbet idag, är lite sugen på att köpa Neulash, men vi får se hur jag gör. Måste även köpa shampoo och balsam.. Dock måste jag svänga förbi min frisör innan, hon som varit med "från början" hon borde garanterat veta vilka produkter som är bra för migg burr =)

Efter centrum kanske det blir simmning igen - om jag orkar, skulle vara ganska skönt att bara få strosa runt i butiker och inte känna stressen, eller så blir jag astaggad på att träna, vem vet?

Visa IMG_6807....jpeg i bildspel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0