Onsdagen den 23 september...


... och idag är det 106 dagar kvar till vi åker till Malaysia! Haha, nedräkning har redan börjat ;)

Ja ni, mina vänner. Här inne i bloggen ekar det tomt, hoohoooo! Ingen dääääääär...

Okej, jag är trött. Grymt trött. Det är mycket på jobbet nu... Sen håller jag på att letar lägenhet för fullt och jag tränar arselet av mig för att komma i form till BeachMalaysia. Ikväll står ett spinningpass på schemat, dock är jag inte det minsta taggad, men vet att det brukar ändra sig så fort träningskläderna kommit på!

Annars då? Vad har hänt sen sist? Sen bilnyckel incidenten? Efter det åkte jag och Anna och tränade BodyCombat, efter det åkte vi hem till Anna och käkade middag och softade. I fredags var det utbildning med jobbet och sen middag på Melanders. I lördags mådde jag som jag förtjänade och på kvällen var det inflyttningsfest hos en kompis. Söndagen var en slappar-dag.

I måndags var jag ledig och gick och badade med Isabelle, i tisdags var jag och gymmade, och igår slappade jag. Idag ska jag som sagt spinna och imorgon kör jag ett lunchpass - Shape.

Imorgon kommer min faster och farbror hit på besök, så då blir det middag med familjen på kvällen och sen vet jag inte om jag kommer att orka hitta på något. På lördag ska jag och Anna gå på ett PoleDancing-event och sen blir det utgång. Söndag är lika med visningsdag!

Såååå. En kort uppdate ;) Jag lever i alla fall. På tal om lever, nu borde det vara dags för mig att få en remiss skickad till mig för ett återbesök på Hematologen... Det var ett tag sen sist nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0