Lördag


Kan inte fatta att det redan är september... Tiden går så jäkla fort! Men nu gör det ingenting, då går tiden fortare till Malaysia :)

I torsdagsnatt fick jag en släng av magsjuka, var uppe ett antal gånger och hulkade framför toaletten. Fresch. Så gårdagen var extremt tråkig. Blääää.

Idag har jag inte planerat något. Ligger fortfarande i sängen, hehe! Jag ska hoppa in i duschen för att piggna på mig lite, sen blir det ut och springa femman i spåret. Känns lite fel att duscha innan jag ska ut i spåret och springa, men jag känner mig så jäkla äcklig just nu, haha!

Haha, tänk när man var 18 år.. Drömmer mig tillbaka till den galna Greklands-resan jag och tjejerna gjorde.. Jävlar vad bra den var. Kommer ihåg att jag träffade en grek som började gråta när jag åkte hem, hehe!

Plus att då vägde jag nog 10 kilo mindre plus långt hår på det. Men som sagt, nu ska jag sätta igång på allvar! In i duschen och sen ut i spåret!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0