Höstdeppig


Jag har nu officiellt kommit in i min årliga höstdepp. Mycket känns omotiverat och tråkigt, och jag känner mig som en grå mus som bara är. Men fan vad jag vill ändra på det! Jag vill att det ska hända något roligt. Något som bryter mot den tråkiga vardagen, en weekend skulle inte alls sitta fel... *drömmer mig bort...* Men med tanke på Malaysia om några månader så tror jag att en weekend är rätt så utesluten. Tyvärr.

Idag ska jag testa på ett nytt pass på SATS! Ikväll blir det Box med en kollega, ska bli grymt kul!! Skulle ju ha sprungit igår men min kära mamma lånade mina nycklar igår morse och det var ingen hemma när jag kom hem efter jobbet. Sen var jag inte så sugen på att bege mig ut i spåret...

Men idag står som sagt Box på schemat, imorgon är det gym och på torsdag är det spinning!

Ö n s k a r   e r   a l l a   e n   g r y m   e f t e r m i d d a g   k v ä l l !   N i   ä r   g u l d   v ä r d a   a l l i h o p a ♥



J a g  v i l l  h a  t i l l b a k a   s o m m a r e n . . .


Kommentarer
Postat av: Camilla

Box är svinroligt, men bodycombat är ännu roligare!

Nya favoriten är Zumba, testa för det är hur jävla skoj som helst.. även om man som jag begåvats med noll taktkänsla =D

2010-09-07 @ 16:12:15
Postat av: Anette A

Träna på, det hjälper mot höstdepp! Och fokusera på din kommande resa. Å så får du titta dig själv i spegeln och säga till dig själv att du är ursnygg. För det är du! Kram

2010-09-07 @ 19:29:10
Postat av: JohannaMariaMs

Jag tyckte att Box var svinroligt! Dock måste jag nog hålla med om att Combaten är snäppet bättre! Men det passet ska jag försöka gå på på söndagar :)

Zumba ska jag testa på tisdag! Förväntningarna är hööööga :D



Tack Anette! Jag kommer att lägga mycket fokus på träningen, det behövs, hehe!



KRAM på er!

2010-09-09 @ 15:54:27
URL: http://johannamariams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0