Färdig för natten...


... Och nu ligger jag i sängen och kollar på MammaMia!

Fötterna är filade, inpackning i håret, jag har smörjt in ansiktet och kroppen i BUS, naglarna är nedfilade och målade i ett oxblodfärgat lack - OPIs Malaga Wine. Nu är jag redo och fit for fight inför en ny arbetsvecka! Jag har bestämt att den här veckan kommer att bli en  g r y m  vecka! Nya roliga träningspass, umgänge med underbara vänner, KICK-OFF med jobbet, inflyttningsfest hos en vän. Mycket roligt helt enkelt!

Måndag - PilatesBoll
Tisdag - Zumba
Onsdag - Gym
Torsdag - BodyCombat sen middag och vin hos Anna
Fredag - Konferans och KICK OFF, middag på M/S Gerdas
Lördag - Inflyttningsfest
Söndag - SPA:a om mig själv


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Härligt!!! Ha en toppenvecka! Kramar

2010-09-13 @ 19:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0