Död.


Jag är död. Herregud vad jag kommer att sova gott inatt! Efter jobbet gick vi till gymmet för att hinna springa i en kvart innan det var dags för PilatesBoll. Sen var det hem, käka middag fort som faen innan det var dags för simmning. När jag hoppade i bassängen tänkte jag en kort stund på att jag istället kunnat lega hemma i min varma säng... Då säger min syster att hennes mål var att simma 1000 meter. Herregud tänkte jag, hon försöker ta livet av mig. Jag som inte simmat ordentligt sedan tidigare i våras, men jäklar vad grymma vi var! Blev till och med 1100 meter på ca en halvtimme!

T r ö t t ,   t r ö t t a r e ,   t r ö t t a s t ,   J o h a n n a   ( h e h e )


Kommentarer
Postat av: Anne

Jösses, vad du har tränat hårt idag...

Hoppas du sover gott i natt!

Kram Anne

2010-09-27 @ 22:13:59
Postat av: Camilla

Vilken fin lyster din hy har, du ser vad bra det är att träna! ;o)



Jag åkte på Zumbakryssning helgen som var, kan rekommendera detta till nästa gång dom anordnar en för fan vad roligt det var! Fy fan vad man svettades! Det blev totalt 6 timmar Zumba på en 23 timmars kryssning för min del, stupade i säng när jag kommit i land.

2010-09-28 @ 07:25:57
Postat av: Beatrice

Hej Johanna :) Jag har kommenterat din blogg förut, gjorde det i början utav min behandling för hodgkins lymfom :) kan förstå om du inte kommer ihåg mig haha :) men jag är färdig behandlad om 2 veckor och är snart frisk, ut i livet igen och jag kan knappt fatta det :) min 6:e behandling börjar imorgon :) nog tjatat om det :) jag har bara en fråga till dig, som att du har haft ungefär samma sjukdom, lymfom. Hur lång tid tog det för dig efter din behandling var färdig innan du märkte att piggheten började komma tillbaka, jag förstår att man är trött efteråt men är mest nyfiken på hur lång tid det tar innan man märker att man orkar göra saker, för det orkar jag ingenting nu, gått ner mig fullständigt och kan knappt stå på mina egna ben. Förstår också att det är olika för alla :) Tacksam för svar :) Kraam

2010-09-28 @ 13:11:25
Postat av: JohannaMariaMs

Anne - Jag sov gott, sov som en stock, haha!



Camilla - Det lät ju jätteroligt med Zumba-kryssning! Jag blev genomsvettig av en timmes dansande så jag kan verkligen förstå hur du kände dig efter 6 timmar, haha! Nästa tisdag kommer jag att gå på Zumba igen, men jag har tyvärr fått bokningsförbud så jag kommer inta att kunna boka pass på 3 veckor... That SUCKS! Men som tur är finns det många pass som inte är lika populära :)



Beatrice - Har du någon mailadress? Är lättare än att behöva skriva en låååååång kommentar! Grattis till din sista kur imorgon! Grymt jobbat!!



KRAAM

2010-09-28 @ 16:11:41
URL: http://johannamariams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0