Stressad!


Fy fan va jag har varit stressad dag, eller rättare sagt eftermiddag! Fick in en mega-grejj som skulle göras och det fick jag reda på vid strax efter klockan två, men kunde inte starta med skiten förrens strax innan tre, sen så hade jag missat en grej och bestämde mig för att börja om med allt from scratch.

Jag har varit i upplösningstillstånd, pratat för mig själv, svurit högt och förbannad systemet. Plus att min dator har har inte varit kopplad till en skrivare så jag har fått be min kollega skriva ut mina saker (jag var lite för lat för att ringa till vår IT-avdelning...)

Men nu är det äääääntligen freeeeeeeeeeeedag!!


Kommentarer
Postat av: Linda!

Hej!! Ville bara kika in och önska dej en trevlig helg!! Du är en sån härlig tjej och jag önskar dig all lycka!! Kram

2010-10-29 @ 16:58:14
Postat av: JohannaMariaMs

Tack så mycket för din fina kommentar :) Hoppas att du får en grym helg med massor av roligheter! Kraam

2010-10-29 @ 17:43:07
URL: http://johannamariams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0